Xe hơi hai chỗ Porsche 912 "BULZI"
PDF
Chia sẻ
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Quan tâm đến quảng cáo?
1/24
PDF
Chia sẻ
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Giá:
yêu cầu
Hỏi về giá
Liên hệ với người bán
Thương hiệu:
Porsche
Mẫu:
912 "BULZI"
Loại:
xe hơi hai chỗ
Năm sản xuất:
1968
Địa điểm:
Hà Lan Vierpolders6459 km từ chỗ bạn
Đặt vào:
nhiều hơn 1 tháng
ID hàng hoá của người bán:
252691863
Tình trạng
Tình trạng:
đã qua sử dụng
Quan trọng
Chào giá này chỉ mang tính hướng dẫn. Vui lòng yêu cầu thêm thông tin chính xác từ người bán.
Các bí quyết mua hàng
Thông tin liên hệ của người bán
Đăng ký với người bán
Adrighem Group
Ngôn ngữ:
Tiếng Anh, Tiếng Đức, Tiếng Hà Lan
+31 6 269...
Hiển thị
+31 6 26905444
Địa chỉ
Hà Lan, Zuid-Holland, 3237KC, Vierpolders, Groene Kruisweg 2
Thời gian địa phương của người bán:
05:27 (CET)
Gửi tin nhắn
Thông tin liên hệ của người bán
Lodi Trading Company B.V.
Hà Lan
3 năm tại Autoline
4.5
29 đánh giá
Đăng ký với người bán
+31 6 269...
Hiển thị
+31 6 26905444
Hỏi người bán
PDF
Chia sẻ
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Bán máy móc hoặc phương tiện?
Bạn có thể làm điều này với chúng tôi!
Các quảng cáo tương tự
130.000 €
≈ 137.300 US$
≈ 3.479.000.000 ₫
Nhiên liệu
xăng
Số cửa
2
Hà Lan, Haaften
Liên hệ với người bán
79.000 €
≈ 83.440 US$
≈ 2.114.000.000 ₫
1968
17.433 km
Nguồn điện
110 HP (81 kW)
Nhiên liệu
xăng
Đức, Bovenden
Liên hệ với người bán
85.000 €
≈ 89.780 US$
≈ 2.275.000.000 ₫
1972
62.051 km
Nguồn điện
140 HP (103 kW)
Nhiên liệu
xăng
Số cửa
2
Đức, Bovenden
Liên hệ với người bán
49.900 €
≈ 52.700 US$
≈ 1.336.000.000 ₫
1973
97.894 km
Nguồn điện
194 HP (143 kW)
Nhiên liệu
xăng
Số cửa
2
Hà Lan, Ede
Liên hệ với người bán
49.950 €
≈ 52.760 US$
≈ 1.337.000.000 ₫
2003
121.410 km
Nguồn điện
343 HP (252 kW)
Euro
Euro 3
Nhiên liệu
xăng
Dung tải.
530 kg
Cấu hình trục
4x2
Số cửa
2
Hà Lan, Uden
Liên hệ với người bán
175.000 €
≈ 184.800 US$
≈ 4.684.000.000 ₫
2015
13.556 km
Nhiên liệu
xăng
Hà Lan, Monster
Liên hệ với người bán
33.000 €
≈ 34.850 US$
≈ 883.300.000 ₫
2024
442 km
Nguồn điện
309 HP (227 kW)
Nhiên liệu
xăng
Cấu hình trục
4x2
Số cửa
3
Hà Lan, Amsterdam
Liên hệ với người bán
189.900 €
≈ 200.600 US$
≈ 5.083.000.000 ₫
2013
80.483 km
Nguồn điện
591 HP (434 kW)
Nhiên liệu
xăng
Số cửa
2
Hà Lan, Ravenstein
Liên hệ với người bán
199.000 €
≈ 210.200 US$
≈ 5.326.000.000 ₫
1968
54.700 km
Nguồn điện
310 HP (228 kW)
Nhiên liệu
xăng
Đức, Bovenden
Liên hệ với người bán
33.000 €
≈ 34.850 US$
≈ 883.300.000 ₫
2024
60 km
Nguồn điện
309 HP (227 kW)
Nhiên liệu
xăng
Cấu hình trục
4x2
Số cửa
3
Hà Lan, Amsterdam
Liên hệ với người bán
33.000 €
≈ 34.850 US$
≈ 883.300.000 ₫
2024
25 km
Nguồn điện
309 HP (227 kW)
Nhiên liệu
xăng
Cấu hình trục
4x2
Số cửa
3
Hà Lan, Amsterdam
Liên hệ với người bán
6.500 €
≈ 6.865 US$
≈ 174.000.000 ₫
1956
1 km
Nhiên liệu
xăng
Số cửa
4
Bỉ, Meer - Hoogstraten
Liên hệ với người bán
Xe hơi phụ tùng
= Weitere Informationen =
Baujahr: 1968
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
moms/margin: Moms fradragsberettiget
Please contact andrew V D Berghe (hiện liên lạc, hiện liên lạc) for more information
= More information =
Technical condition: average
Visual appearance: average
VAT/margin: VAT qualifying
= More information =
Please contact Shane Zegwaard (hiện liên lạc, hiện liên lạc) for more information
= More information =
Year of manufacture: 1968
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
VAT/margin: VAT qualifying
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
IVA/margen: IVA deducible
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
TVA/marge: TVA déductible
In 1963, Porsche assigned Dan Schwartz, later Chief Departmental Manager for Development, Mechanics, a project to oversee design and construction of a new horizontally-opposed four-cylinder engine for the 902, utilizing components from the new 901 six-cylinder engine, that would produce higher performance than their 356SC engine, and be less costly and complex than their Carrera 2 engine. Another option explored by Claus von Rücker was to increase displacement of the 356 Type 616 engine to 1.8-liters, add Kugelfischer fuel injection, and modify both valve and cooling systems. Considering performance, cost, and scheduling, Porsche discontinued both of these design projects, and instead developed a third option, to tailor the 1.6-liter Type 616 engine to the 902.[4][5]
Before 911 production commenced in 1964, the Porsche Vehicle Research Department had set aside chassis numbers 13328, 13329, 13330, 13352, and 13386 through 13397 for research testing of the 902; research vehicle Serial Number 13394 is the oldest 902 known to exist today. In production form, the Type 912 combined a 911 chassis / bodyshell with the 1.6L, four-cylinder, push-rod Type 616/36 engine, based upon the Type 616/16 engine used in the Type 356SC of 1964-1965. With a lower compression ratio and new Solex carburetors, the Type 616/36 engine produced five less horsepower than the 616/16, but delivered about the same maximum torque at 3,500 rpm versus 4,200 rpm for the 616/16. Compared to the 911, the resulting production Type 912 vehicle demonstrated superior weight distribution, handling, and range. To bring 912 pricing close to the 356, Porsche also removed some features standard on the 911. As production of the 356 concluded in 1965, on April 5, 1965 Porsche officially began production of the 912 coupé.[6] Styling, performance, quality construction, reliability, and price made the 912 a very attractive buy to both new and old customers, and it substantially outsold the 911 during the first few years of production. Porsche produced nearly 30,000 912 coupé units and about 2500 912 Targa body style units (Porsche''s patented variation of a cabriolet) during a five-year manufacturing run.
= Meer informatie =
Motorrijtuigenbelasting: geen
Neem voor meer informatie contact op met andrew V D Berghe (hiện liên lạc, hiện liên lạc)
= Meer informatie =
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
= Meer informatie =
Motorrijtuigenbelasting: geen
Neem voor meer informatie contact op met Shane Zegwaard (hiện liên lạc, hiện liên lạc)
= Meer informatie =
Bouwjaar: 1968
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
IVA/margem: IVA elegível
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
НДС/маржа: С вычетом НДС