

Xe chở rác thùng rời Mercedes-Benz Atego 1527L mới













≈ 99.620 US$
Nếu bạn quyết định mua sản phẩm với mức giá thấp, hãy đảm bảo rằng bạn liên hệ với người bán thực sự. Hãy tìm hiểu nhiều thông tin nhất có thể về chủ sở hữu của thiết bị. Một hình thức lừa dảo đó là tự coi mình là đại diện của một công ty thực. Trong trường hợp nghi ngờ, hãy thông báo điều này với chúng tôi để tăng cường kiểm soát thông qua biểu mẫu phản hồi.
Trước khi bạn quyết định mua hàng, vui lòng xem xét cẩn thận một số chào giá sản phẩm để hiểu về chi phí trung bình của thiết bị bạn lựa chọn. Nếu giá của chào giá mà bạn quan tâm thấp hơn nhiều so với các chào giá tương tự, hãy suy nghĩ về điều đó. Sự khác biệt đáng kể về giá cả có thể thể hiện những tỳ ẩn hoặc người bán đang cố tình thực hiện những hành động lừa đảo.
Không mua những sản phẩm có giá quá khác biệt với mức giá trung bình của thiết bị tương tự.
Không đồng ý với những cam kết đáng nghi ngờ và hàng hoá phải thanh toán trước. Trong trường hợp nghi ngờ, đừng ngại xác minh thông tin, yêu cầu thêm các hình ảnh và chứng từ cho thiết bị, kiểm tra tính xác thực của các chứng từ, đặt câu hỏi.
Kiểu lừa đảo phổ biến nhất. Những người bán không minh bạch có thể yêu cầu một khoản thanh toán trước để "giữ" quyền mua thiết bị của bạn. Do đó, các đối tượng lừa đảo có thể thu được một khoản tiền lớn và biến mất, không liên lạc trở lại.
- Chuyển khoản trả tước vào thẻ
- Không thực hiện thanh toán trước nếu không có giấy tờ xác nhận quy trình chuyển tiền, nếu việc trao đổi với người bán đáng nghi ngờ.
- Chuyển sang tài khoản "Uỷ thác"
- Yêu cầu như vậy có thể đáng báo động, khả năng cao là bạn đang trao đổi với một đối tượng lừa đảo.
- Chuyển sang một tài khoản công ty với tên tương tự
- Hãy cẩn trọng, các đối tượng lừa đảo có thể đóng giả thành những công ty lớn, chỉ sửa lại tên một chút. Không được chuyển khoản nếu tên của công ty đáng nghi ngờ.
- Thay thế các thông tin trong hoá đơn của một công ty thực
- Trước khi thực hiện giao dịch, hãy đảm bảo rằng mọi thông tin chỉ định đều chính xác và họ có liên quan đến công ty cụ thể.
Thông tin liên hệ của người bán





Konfiguracja osi: 4X2
Rozstaw osi: 3560 mm
Dop. masa całkowita: 16.000 kg
Silnik spełniający normę spalin EURO VI
*Moc i typ silnika: Silnik OM 936, R6, 7,7 l, 175kW (272KM) 1000 Nm
Wstępny filtr paliwa stale umocow. do podw.
Układ podgrzewania paliwa
Hamulec silnikowy, system standardowy
*Sprzęgło i skrzynia biegów
Skrzynia biegów G 90-6/6.70-0.73
Mercedes PowerShift 3
Program jazdy economy/power
Przyst.odb.mocy MB 60-2c,MPA,poz.niska,niska Vobr.
Przystawka odbioru mocy, pojedyncza
*Osie i zawieszenie osi
Oś przednia 6,1 t
Oś tylna, koło talerzowe 390, hipoidalna, 11,0 t
Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
Przełożenie tylnej osi i = 3.909
Resor przedni 6,1 t, paraboliczny
Stabilizator osi tylnej, pod ramą
*Opony i felgi
Felgi stalowe 7.50 x 22.5
Osłony nakrętek kół
D38M16 10 2x 275/70 R 22,5 Prowadzacy Continental Hybrid HS3
D38M76 10 4x 275/70 R 22,5 Napedowy (M+S) Continental Hybrid HD3
*Rama i elementy zabudowy ramy
Przekładnia kierownicza ZF 8098
Zbiornik paliwa 180 l, po lewej stronie
Zbiornik AdBlue 35 l
Zbiorniki, zamykane
Osłona do dozowania AdBlue
Ukł. wyd. prawa str.ramy, rura wyprowadz. do wewn.
Lamele przeciwrozbryzgowe w błotnikach
Przednia belka przeciwwjazdowa (WE), stal
Boczne osłony przeciwrowerowe
Tylna belka przeciwwjazdowa
Hak do przyczepy firmy Ringfeder
Sprzęg przyczepowy G 145
Belka poprzeczna, sprzęg przyczepowy G145
*Układ hamulcowy
Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej
EPB z ABS i ASR
Elektron. system zarządzania pow. (EAPU), Medium
Podgrzew. do syst. rozdziału spręż. pow. APU/EAPU
Czujnik wilgoci w układzie sprężonego powietrza
Układ hamulcowy do przyczepy, 2-obwodowy
*Zewnętrzna strona kabiny
Kabina kierowcy typu S (dzienna)
Kabina kier. S, 2,30 m, dach stand., tunel
ClassicSpace
Tylna ściana kabiny, z oknem
Luk dachowy/ klapa wentylacyjna w dachu
2-stopniowe wejście do kabiny
Lustro przednie podgrzewane
Główne lustra, elektryczne, po stronie kierowcy
Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna, przezroczysta
2 kluczyki z pilotem
System zamków z zamkiem centralnym
*Wnętrze kabiny
Fotel kierowcy amortyzowany
Fotel pasażera sztywny, zwykły
Obicia foteli, tkanina płaska
Dywaniki podłogowe, gumowe, po obu stronach
Roleta przeciwsłon. boczna, po stronie kierowcy
Kokpit klasyczny
Elektr.sterow.szyby po stronie kierowcy i pasażera
Zintegrowana tablica wskaźników 10,4 cm
Tachograf cyfrowy 2 generacji, ADR
Producent tachografu VDO
Sygnalizator ostrzegawczy jazdy wstecz
Radio z wejściem USB i Bluetooth
FleetBoard Eco Support
Przygotowanie do Truck Data Center 7
Przygotowanie do montażu radia CB, 12 V, wnęka DIN
Filtr przeciwpyłkowy
Klimatyzacja
Schowki dachowe
Półka na tunelu silnika, niska
Schowek za skrzynką podstawową na tunelu silnika
*Elektryka / Elektronika
Akumulatory, 2 x 12 V/100 Ah, bezobsługowe
Pokrywa akumulatorów
Alternator 28 V / 100 A
Parametr. ESP dla wys. ład, poz. 2 (>
Przewodowe zdalne sterowanie zawieszeniem pneumat
Gniazdo przyczepy 24 V, 15-stykowe
Światła do jazdy dziennej w technologii LED
Kratki ochronne na reflektorach, metalowe
Reflektor roboczy, na tylnej ścianie wysoko
Błyskające obrysówki boczne
Światła obrysowe LED pojazdu
Przygotow. do montażu obrotowych lamp ostrzeg.
Białe kierunkowskazy
Oświetlenie zgodne z UN-R 48.06
Ogranicznik prędkości 90 km/h / 56 mph, WE
System stabilizacji toru jazdy
Asyst. utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy
Active Brake Assist
Tempomat
*Pozostałe wyposażenie
Pakiet,z przodu, z białymi szybami kierunkows.
Wygłuszenie wg. UN-R 51.03, faza 2
Numer podwozia, FIN
Gwar. na zespół napęd. wg OWS, 3 lata/ 250.000 km
NGA Wersja modelowa 1
Oznaczenie modelu, zgodnie z wariantem masowym
Tabliczka znamionowa, EU
Tabliczki/ druki w języku polskim
Architektura elektroniczna 2 generacji
Kierownica po lewej stronie
Pojazd do ruchu prawostronnego
*NOWE URZĄDZENIE HAKOWE KING HZ-12R*
- nominalny udźwig 12 ton
- długość urządzenia 4000 mm
- waga urządzenia 1250 kg
- boczne podesty robocze
- kosz na siatkę
- przeprowadzenie procedury UDT